metode de îmbinare a benzilor transportoare din plastic
Benzile transportoare sunt unite la nesfârșit în două moduri de bază. Fie prin sudare la cald, cunoscută și sub denumirea de coacere, fie prin fixare mecanică, cunoscută și sub denumirea de laț.
- Cel mai frecvent tip de fixare este sudarea la cald. Benzile transportoare sunt tăiate la dimensiune în
straturi,
îmbinate,
a intrat,
și apoi, în cele din urmă, sudate împreună la lățimea corespunzătoare (variind de la 600 mm la 2800 mm) prin presare la cald. Fixarea prin sudare la cald se face adesea cu ajutorul preselor mobile la cald pe locul de producție, deoarece, în multe cazuri, nu este posibil să se monteze o bandă pregătită fără sfârșit pe cadrul transportatorului, iar fixarea mecanică nu este acceptabilă.
- Fixarea mecanică este necesară în cazurile în care nu se poate utiliza o îmbinare sudată la cald. În funcție de aplicație, se utilizează balamale sau cleme din oțel galvanizat sau din oțel inoxidabil. În atelierul nostru, folosim tehnologia americană Flexco. Denumirea mai obișnuită este "clema crocodil".
Nu există produse corespunzătoare criteriilor de căutare.